Intercanvis i Sortides - Mallorca 2.007
Torna al selector de sortides
Va ser una sortida una mica accidentada, doncs el grup amb el que haviem mantingut contactes i amb el que haviem de fer l'intercanvi, es va tirar enrera una setmana abans d'anar nosaltres allÓ quan ja teniem tot el viatge compromŔs i pagat. Cuita-corrents vam buscar algun altre lloc on puguÚssim ballar i l'Ajuntament de Pollenša ens va oferir la possibilitat de fer-ho encara que fos una mica improvitzat.
Aprofitant, doncs, el pont del Pilar, les colles de grans i veterans vam anar a Mallorca.
Vam ballar a la Plaša Major de Pollenša davant d'un p˙blic internacional que van aplaudir molt l'actuaciˇ que es va fer.
A banda de l'actuaciˇ, es va aprofitar l'estada a l'illa per conŔixer una mica el seu entorn. Vam visitar la cova d'ArtÓ, Pollenša, Alcudia, Soller, Valldemosa,  la Granja d Esporles, Palma, ...
EstÓvem allotjats a l'alberg de Palma, i vam fer l'anada amb vaixell i la tornada en aviˇ

Agrupaciˇ de Ball de Gitanes de LlišÓ d'amunt   |   Masia el Pinar s/n - 08186 LlišÓ d'amunt   |   Tel. 93 841 64 30   |   info@balldegitanesllica.org   |   Disseny Web ©